- Élet Máltán - Málta Most -

VAKÁCIÓ... AKÁCIÓ... KÁCIÓ... ÁCIÓ... CIÓ... IÓ... Ó!

2016/06/21. - írta: manapi

Június 28-n van az utolsó tanítási nap a suliban, remélem hogy ezt az egy hetet még tudjuk teljesíteni. Főleg mivel móka biztos lesz ezen a héten is. Hétfőn volt az Ice Cream Day. Hát nem szép hogy így indítják a hetet? Szóval kaptak fagyit az udvaron, aminek persze nagyon örültek (facebook fotó). Ma pedig táncoltak, de a nagylány azt mesélte kimaradt belőle, és sírt is, de mindezt örömmel mesélte, szóval nem tudom, remélem jól érezte magát.

13510965_1751709645108062_2583959544868394951_n.jpg

És már adagolják haza a cuccaikat, amiket vittünk és azokat amiket együtt készítettek. Hazajött már a párnája, a tolltartója a ceruzákkal, és egy nagy mappa mindenféle rajza és munkafüzete. Ledöbbentem mennyire sokat foglalkoznak már a betűkkel és a számokkal, na meg egyebekkel is. Még nem sikerült maradéktalanul átnéznem mindent.

wp_20160620_10_09_54_pro.jpg

Mostanában előfordult többször is, hogy nem tudtam (illetve akartam) felébreszteni reggel, és rohanni még inkább nem akartam, így el sem indultunk az iskolába. Megkérdeztem egy anyukát gond-e, de azt mondta itt belefér pár hiányzás, nem is kérnek igazolást, de ha adok pár sort az sem gáz. Az orvos meg úgyis igazol ha beteg. Szóval nem paráztam rajta és nem is volt gond belőle, így a vége felé már lazaság van a suliban.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sucess.blog.hu/api/trackback/id/tr648824324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
minden mi ezen az oldalon áll, lehet tévedés is