- Élet Máltán - Málta Most -

kinyílt a világ...

2016/06/13. - írta: manapi

...vagyis Málta szigete

Milyen sok szép helyre eljut az ember autóval, pikk-pakk, kényelmesen.

Az előző posztban írtam a péntek esti gyors kiruccanásunkról a Golden Bay-nél (linkben a térkép):

Másnap a Lidl kört is megejtettük, plusz a közeli kicsi játszóteret is kipróbálták a lányok:

Szombaton elindultunk fügét szedni, mert a helyi árusoknál már lehet jó drágán vásárolni, de mivel láttunk jó pár fügefát, gondoltuk elkerüljük a vásárlást. Sajnos az útszéli fákon még csak zöldek a fügék, lehet be se érnek majd. Sebaj irány a strand, meg egy kis nézelődés.

A Mistra Bay-en csak kicsit álltunk meg, megnézni milyen is ez az öböl strandoláshoz, de úgy láttuk ez inkább a horgászoknak kedvező. Kavicsos, gyorsan mélyülő víz, ki sincs jelölve fürdésre alkalmas hely, sok kis csónak parkol itt. Viszont rálátni innen San Pawl il Bahar-ra ahol lakunk:

Még beugrottunk Cirkewwa-ba, úgyis útba esett. Ez a sziget északi csücske, ahol a komp is közlekedik át Gozóra, nameg ahová rengeteg turista ellátogat búvárkodni is. Apa is merült errefelé sokat hét évvel ezelőtt, így volt miről mesélnie (a képeken a háttérben a sziklák már Gozóhoz tartoznak):

A kiszemelt part most a Paradise Bay volt, homokos, nem túl nagy, nem meredeken mélyülős, szép öböl, kristálytiszta víz. Meleg se volt nagyon, kicsit felhős volt az idő, a víz kellemes 21 fok körül lehet. Mivel szezonja van a csípős medúzáknak ezért nagyon óvatosnak kell lenni, de bementem kicsit búvárszemüveggel, és csak kettőt láttam, azokat is elég távol a parttól (más öbölben olvastuk, hogy sokkal több is volt), amiket aztán percekig bámultam annyira szépek voltak. Klassz volt, szerintem máskor is eljövünk majd ide:

És mivel hazafelé bealudtak a csajok az autóban, inkább kerültünk egyett a Dingli sziklákhoz, ami már a nyugati part felé van, elég magasan a tenger fölött. Hatalmas meredek sziklák, gyönyörű kilátás a végtelen tengerre:

Este még elmentem kenyeret venni (gyalog), végigmentem a parti sétányon (a fátyolfelhők már jelezték, és olvastam is hogy változni fog az időjárás, éjszaka meg is érkezett a zivatar):

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
minden mi ezen az oldalon áll, lehet tévedés is