- Élet Máltán - Málta Most -

Sziasztok!

2016/03/01. - írta: manapi

Most, hogy egyre többeteket ide csalogattam, elárulom, hogy azért nem kell teljesen lemondani az élőszó okozta örömöktől. ;)

Igen-igen van skype meg viber is telepítve a telefonomra, de a vodánál remek roaming csomagok vannak ingyen, ami azt jelenti, hogy EU-n belül gyakorlatilag senkinek nem kerül plusz költségébe a telefonálás. Magyarán, ha felhívsz te se fizetsz többet, mint egyébként fizetnél, én meg semmit! :) Szuper! Ajánlom mindenkinek aki EU-n belül vándorol vagy nyaral! És én is tudok majd Magyarországra telefonálni, nem olyan tragikus áron.

Mivel a telefonom is lecseréltem egy klassz lumia 640-esre (ezt is ajánlom mindenkinek aki nem androidfüggő) és ebbe elfér két sim kártya, marad a magyar vodafone (ne tévesszen meg ez a régi 20-as számom) a máltai pedig Melita szolgáltatónál lesz! Elsőre hűség nélkül Máltán ez a legjobb előfizetés: feltöltőkártyás, ha jól tudom egymás közt vagy ingyenes vagy baromi olcsó (de ebben nem vagyok biztos) és ingyen Melita wifi hotspotok vannak szerte a szigeten, igaz bűn lassúak, skypra nem is nagyon tudtuk Apával használni, de a szükségesre elég.

Igyekszem fotókat megosztani majd, meg videókat, hogy még jobban átadjam az érzést. Persze nem lesznek a fenti kép minőségűek (azt innen nyúltam), de ha jól megy a sorunk ígérem befektetünk egy tükörreflexes masinába! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sucess.blog.hu/api/trackback/id/tr628432620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
minden mi ezen az oldalon áll, lehet tévedés is