- Élet Máltán - Málta Most -

reggeli menetrend

2016/04/30. - írta: manapi

6-kor keltem, hogy viszonylag korán eljussak a Lidl-be vásárolni a gyerekek nélkül. Kinéztem a buszt: X1, az időt: 7.07 és az indulás és érkezés megállóját. Egyedül még nem utaztam itt a szigeten, de Apa nagyon jól kiismeri magát már, segített is belőni a dolgokat. Neki is indultam egy jó fél órával előbb, nehogy elmenjen a busz. A megállóban persze 7.10-es érkezés volt kiírva, gondoltam nem gond csak 3 perc a különbség. Jött is a busz 7:15-kor. Az X1 egy gyors járat a reptérig, kevesen voltak rajta, az előző busszal ami Valettába ment azon többen voltak. Munkanap van. A forgalom már ilyenkor is erős, sok autóban egyedül ülnek, motor elég kevés közlekedett. Pedig a kormánynak most az a törekvése, hogy enyhítse a forgalmat és átültesse az embereket motorra. Nem is lenne hülyeség, mert elég szűkek az utcák, és rengeteg az autó, de mivel veszélyesen közlekednek, kevés ember meri bevállalni a motorozást (vagy biciklizést).

Ez itt az egyetlen kétsávos út ami keresztül vezet a szigeten: 

wp_20160430_06_30_37_pro.jpg

Még mindig nem szoktam meg a bal oldali közlekedést. Ma 7 hete hogy megérkeztünk és érdekes, nem az zavar, hogy a másik oldalon mennek az autók, meg hogy 8x körbe kell nézem mielőtt lelépek az úttestre, mert azt valahogy észben tartom, de az baromira zavar, hogy nem tudom merre van az előre. Például nem tudom belőni, melyik oldalon megy a nekem való busz, hol kell rá felszállnom. Azért végül sikerült. Sajna leszállásnál már nem voltam szerencsés, mert egy megállóval előbb szálltam le véletlenül (a busz már az én megállómat mondta be, csak épp még nem az következett), így egy enyhe sokk és pánik után (lefogyott a lóvém a kártyámról, így se telefon, se mobilinternet nem volt kéznél, még jó, hogy a magyar vodafone-t megtartottuk és dupla simes a telefonom mert végül tudtam telefonálni) végül Apa segített felszállni egy másik buszra ami elvitt egy Lidl-höz, és be tudtam vásárolni. 

Visszafelé már nem volt nagy izgalom, ugyan egy másik megállóba át kellett sétálnom, de ezt valahogy könnyebben megoldottam, és így még válogathattam is a hazafelé tartó buszok között. Gyorsan érkezett is egy a megfelelő járat, egy 45-ös. Hely is volt, még videózni is volt kedvem:

Kicsivel 10 óra után már itthon is voltam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sucess.blog.hu/api/trackback/id/tr88675352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
minden mi ezen az oldalon áll, lehet tévedés is