- Élet Máltán - Málta Most -

Valetta

2016/04/18. - írta: manapi

Egy órás buszozás árán (de legalább átszállás nélkül) eljutottunk Valettába, a fővárosba egy kis sétára. Tényleg kis séta lett, mert a Republic street elejéig jutottunk el, ahol inkább hagytam játszani a gyerekeket, mivel nekik elég hosszú volt az odaút. Itt lehetne nagyot sétálgatni és pénzt költeni, igazi belváros, sok sok turistacsalogató mindenfélével. 

Nemsokára Apa is csatlakozott, és elmentünk az egyik közeli kertbe (Hastings Garden), ami tényleg rendkívül szép és jó hangulatú. Mivel magasan van szép a kilátás is és innen jól látszott az a hotel aminek a felújításán dolgoznak most:

Itt találtam ezt a valamit, amit elsőre egy fa darabjának gondoltam, de gyanúsan fehér a belső rész és teljesen gipsszerű. Viszont a "héj" olyan, mint egy fának a kérge. Arra gondoltam talán így pótolták egy fának a hiányosságát, de annyira egyben van, hogy megfordult a fejemben, talán a természet produkálta. Aki tudja a választ írja meg kommentben plíz :). 

A hétvégén újra elmorzsoltunk egy könnycseppet a Magyarországon maradt autó miatt, mert szerettünk volna kirándulni, de busszal minden olyan távolinak tűnik és macerásnak. Utánaérdeklődtem egy srácnál autóbérlés ügyben, alap verzió szerint egy Ford KA légkondival és 2 gyereküléssel 20€/nap. Ez nem tűnik nagyon drágának itt, de egyelőre ez az első ajánlatom, még nem néztem szét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sucess.blog.hu/api/trackback/id/tr418638330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
minden mi ezen az oldalon áll, lehet tévedés is