- Élet Máltán - Málta Most -

iskolai egyenruha

2016/05/05. - írta: manapi

(és egy újabb játszótér)

Minden sulinak más uniformisa van Máltán, de a neve több iskolának is ugyan az. Így például a mi iskolánk neve Maria Regina, ilyen néven több college is van, ezek hasonló programokkal, tanmenettel működnek, és ahol a diákok ugyanilyen egyenruhákat hordanak. Két boltot ajánlottak, ahol meg tudjuk venni újként a ruhákat. Az egyik közvetlen a gyártó boltja, ezt ajánlotta az iskola (Yorkie Mix n’ Match), a másikat az a segítőkész anyuka akinek a gyerekei már ide járnak (Lunavel), de végül úgy döntöttünk használtan vesszük meg. Újként bizony borsos ára lett volna az egész harci dísznek. Másodkézből egyébként a maltapark.com-on lehet keresni, de nekem nagyon nem jött össze, viszont facebookon találtam egy csoportot ahol szintén árulnak használtan ilyen egyenruhákat, de sajnos most nem volt kindergartner nyári felszerelés, ami nekem kellett volna.

Végül a segítőkész anyuka küldött nekem egy linket a maltapark.com-ról, egy 25€-s, használt, nyári-téli ruha csomagról. Pont ilyet kerestünk: egy póló, egy rövid nadrág, és két szabadidőruha (pulcsi+nadrág). Este felhívtuk, szerencsére még megvolt, gyorsan el is ment érte Apa és a lányom. Tökéletes állapotban vannak, picit ki van ugyan bolyhosodva, és az anyaga sem az a kellemes puha, de ez nem választható opció, ezek ilyenek. Ettől függetlenül szerintem nagyon jól jártunk!

wp_20160505_14_42_16_rich.jpg

Cipő tekintetében lehet kicsit elkapkodtam, de úgy voltam vele jobb túl lenni rajta. Ezt is lehetne vadászni használtan, vagy több üzletben, de végül elmentem egy közeli gyerekruha boltba Bugibba-ba (Kids Closet a neve) és 14,95€-ért vettünk egy tépőzáras fehér műbőr cipőt, olyat ami kell, hiszen ez is része az uniformisnak. Mondjuk ezzel a cipővel nem is az ára a gondom, inkább az hogy műbőr, és hamarosan nagyon meleg lesz, nem igazán tesz jót szerintem egy ennyire zárt cipő. Ezt a kis időt kibírja, és amikor majd megyek érte a suliba, hazaútra ráadok egy szandált... 

wp_20160505_13_41_30_pro.jpg

A hétvégén Pembroke-ban voltunk egy klassz játszótéren. A kicsinek annyira nem jött be, már most elég meleg volt a fekete gumiszőnyeg a négykézlábazáshoz, és nem igazán az Ő korosztályának valóak a játékok sem, de a nagyobbik lányom nagyon jól érezte magát. Nyáron viszont felejtős ez a játszi is, semmi árnyék nincs. Íme képekben:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sucess.blog.hu/api/trackback/id/tr568687908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
minden mi ezen az oldalon áll, lehet tévedés is