- Élet Máltán - Málta Most -

csomagszállítás Magyarország - Málta

2016/05/16. - írta: manapi

Ebben mindenképp a Facebook és ezen belül is a Máltai Magyarok csoport áldásos tevékenysége ami segítségünkre lehet.

Mi úgy számoltuk a legolcsóbb szállítási eszköz még mindig a repülő (csak ugye ez elég korlátozott), utána jönnek a csomagszállítást háztól házig lebonyolító kisbuszos vállalkozók, az állami posta, és a végén, a legmagasabb áron az ismertebb fuvarozók (erről itt egy csomagküldést szervező futárszolgálat elérhetősége). Bár a csomag függvényében jó alaposan körbe kell nézni, mert lehet tévedek ám... 

Nekünk egyszer volt szükségünk ilyen fuvarra, ezt még otthonról küldtük, én adtam fel, de már Apa vette át. Erre háztól házig 45€ ajánlatot kaptam a Tomee Trans nevű cégtől, ami egy 25 kg csomagra volt érvényes, és úgy emlékszem nem volt megkötés a méretben. Ezt egyébként egy pár kilóval biztos felülmúltam, de nem kért felárat, pedig kilónként 1€ lett volna, ami még így is remek ajánlatnak tűnt. Mivel csak erről van tapasztalatom ezért csak erről tudok részleteket írni: Ők úgy szervezték meg, hogy egy belföldi futárcég eljött a csomagért, elvitte Bp-re egy gyűjtőpontra, ahol felvették a Máltára fuvarozók és emlékeim szerint 5 nap alatt ért célba, sértetlenül.

12717324_972609122774262_517202524237076512_n.jpg

Ismerek a hírfolyam alapján még két vállalkozót akik kedvező áron szállítanak, de nincs tapasztalatom velük kapcsolatban, a kommentek alapján viszont nincs panasz rájuk. Az Európaszállítót talán kicsit többen vették már igénybe, emiatt többen is ajánlják és negatívat senkitől nem "hallottam". Nekem egy kicsit magas árat adtak a 25kg csomagomra 80€. Náluk minden csomagra külön árajánlatot kell kérni, én facebook-on kértem. A másik szerintem mostanában indult be igazán, a neve Csomagszállítás Magyarország-Málta és itt verhetetlen, hogy van kis csomag ár (0,1 köbméter 12 kg) ami csak 24€. A következő lépcső már hasonló a Tomee Trans-hoz (0,2 köbméter 24 kg) 48€. A honlapján egyébként tételesen fel vannak tüntetve az árak.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sucess.blog.hu/api/trackback/id/tr188720172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
minden mi ezen az oldalon áll, lehet tévedés is